Groene Sponsors

Groene_sponsor.jpgONS GRAS WORDT STEEDS GROENER!

Voetbalclubs in het algemeen hebben de uitdaging om met de toegenomen kosten het hoofd boven water te houden. Er blijft daarom minder geld over voor bijvoorbeeld leuke initiatieven voor bijvoorbeeld onze jeugd. Door het aanbrengen van zonnepanelen op onze kantine maken we de club klaar voor een groene toekomst en kunnen we de toename in de energiekosten afremmen.

Gelukkig zijn er bedrijven die hun naam willen verbinden aan onze club en deze groene transitie.
Duurzame sponsoring past binnen het beleid van steeds meer ondernemers en wij bieden hen de kans om ons te helpen als "groene sponsor".

TOPdesk Nederland is de eerste partij die onze club ondersteunt met een budget voor onze groene transitie. De komende vijf jaar zullen zij totaal een kwart van onze zonnepanelen voor hun rekening nemen. Als club waarderen wij natuurlijk deze enorme steun en we zijn daarom ook blij om TOPdesk als "Groene Hoofdsponsor" aan ons te verbinden de komende vijf jaar.

Mochten er andere bedrijven zijn die deze groene sponsoring aantrekkelijk vinden.....
Al voor €300 sponsor je een zonnepaneel en zorg je als sponsor voor een kostenbesparing voor in ieder geval de komende 15 jaar.

Voor meer informatie neem gerust contact op met [email protected]

TDGroene_sponsor.jpg