Sporthal

De sporthal is eigendom van sv Wippolder en wordt door diverse partijen gebruikt. Overdag door scholen (gym), kinderopvang, Ouderen in beweging en 's avonds is de zaal verhuurd voor bv volleybal, Hockey, korfbal en zaalvoetbal.

Wil je de zaal huren en/of informatie verkrijgen over de zaal, neem dan contact op met de verenigingsmanager, [email protected]

Wippolder heeft dit seizoen 3 zaalteams, welke de woensdagavond als speelavond hebben. De ene week Wippolder zaal 1 en 2 thuis en de andere week Wippolder 3. Er is dus nog ruimte voor een zaalteam om competitie te spelen.

Ben je geinteresseerd neem dan contact op met verenigingsmanager, voor het controleren van de beschikbaarheid en daarna met de ledenadministratie om lid te worden van onze vereniging en als team te worden aangemeld bij de KNVB.