Inschrijven als lid

Om u aan te melden (in te schrijven) willen we u vragen het formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Lukt het u niet het online formulier te gebruiken dan kunt u zich hier aanmelden door de formulieren te downloaden en op te sturen.

Bent u 16 jaar en of ouder, dan moeten wij vragen om het toevoegen van een kopie van een geldig legitimatiebewijs.
Hoe u een veilige kopie van het ID kan maken staat op de site van de Rijksoverheid.

Hoe onze vereniging omgaat met uw gegevens kunt u hier vinden.

Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van SV Wippolder *

Kies de groepering waarvoor je je inschrijft

Vul hier banknummer in, waar de contributie van af geschreven kan worden.

Vanaf 16 jaar is het verplicht om onderstaand in te vullen.

Zonder vrijwilligers kunnen wij niet!

Om de organisatie van de vereniging goed te laten draaien, verwachten wij van alle ouders t/m de M/JO-15 groepering, alle jeugdleden van de M/JO-16 t/m de M/JO-20 groepering en de senioren afdeling een bijdrage hierin.

Lees hier de Samenwerkingsovereenkomst

Lees hier de Toestemmingsovereenkomst en geef hieronder aan wat van toepassing is

Het lidmaatschap wordt aangegaan tot minimaal het einde van het boekjaar en wordt daarna telkens met een boekjaar verlengd. Een boekjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni. De contributie is altijd tot aan het eind van een boekjaar verschuldigd.

* = verplicht